torstai 4. toukokuuta 2017

Täällä ollaan!

Heipssanssaa! Ja tervetuloa mun blogiin näin vuoden tauon jälkeen. Paljon on kerinnyt tapahtua vuodessa. Oon koulutautunut kahteen eri ammatiin, muuttanut toiselle puolelle suomea, Kilpaillut, voittanut ja saanut tehdä sitä työtä mistä mä aina olen haaveillut. Meikata ja esiintyä. Viimeks kun mä oon bloggaillu olin 17, asuin vielä Kajaanissa ja kävin Iisalmessa hius-alaa. Nyt uudet tuulet puhaltaa. Muutin loppukesästä Helsinkiin opiskelemaan meikkaaja-maskeeraajaksi maskeerauskoulu Makeriin ja tällä tiellä ollaan! Kun mä muutin elokuussa tänne, asuin 5kk kimppakämpässä. Vuoden alusta laitettiin hynttyyt yhteen mun kämppiksen Jonnan kanssa. Maanantaina täytin 19 ja ikäkriisiä pukkaa. Oon ikuinen 18v :) Ihanaa kun on tullu kesä ja lämmin, enkä malta oottaa et pääsen lämpiminä kesäöinä kävelemään pitkin Helsingin katuja kahvikupin kanssa aamupuoleen. Jännä kirjottaa tälleen pitkästä aikaa :) Mä tuun varmaan postailemaan tänne paljon meikkaamisesta, meikeistä, dragistä, arjen kiemuroista ja varmaan vähän kaikesta, mitä mieleen juolahtaa. Ja ois sika kiva kuulla toiveita mitä postailisin? Ois kiva kokeilla vloggaamistakin, van en lupaile mitään. Katotaan. Nyt mä kuitenkin teen itsestäni ihmisen ja lähden kohti tän päivän haasteita. Mä muuten tein tohon itsestäni tollasen info boksin missä on vähän syvemmin kerrottu kuka mä oon, mistä mä tuun ja ehkä minne täällä ollaan menossa :)
Kullaan pian!
-Jere

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti