lauantai 11. heinäkuuta 2015

I`m not giving up, i`m just starting over

Moikka moi! Blogi täyttää 19.7 3-vuotta, ja siitä johtuen päätin piilottaa kaikki aikaisemmat postaukset, ja aloittaa aivan puhtaalta pöydältä. Myös blogin ulkoasu on kokenut suuria muutoksia, ja tulee lähiaikoina varmaan kokemaan vielä lisää.

 Blogin alkuaikoina kirjottelin lähinnä lifestyleä, mutta pikkuhiljaa se muuttui meikkikuvieni säilytyspaikaksi. Jatkossa blogini tulee edelleen olemaan hyvin kauneus painotteinen, mutta haluan kirjoittaa myös paljon omasta elämästäni ja kuulumisistani, niinkuin tuollon 3-vuotta sitten.

Yksi blogini uudistuksista tulee olemaan (ainakin) 12-osainen, Kuukauden muuttuja osio,  jossa teen valitsemalleni "muuttujalle" kokonaan uuden lookin, päästä varpaisiin, ja hän pääsee uudessa tyylissään ammattilaisen kuvaamaksi. Muuttumisleikistä voi lukea lisää Jerzun muuttumisleikki osiosta.

No mitä mulle nyt sitten kuuluu?
Mun vuosi 2015 on ainakin tähän asti ollut aivan ihana. Mulle on tapahtunut niin paljon kaikkea hyvää että huh huh. Olen saanut olla Iltalehden luetuin uutinen, oon ollut tv:ssä, savoy teatterin lavalla, oon tavannut ihania ihmisiä, mahtavia yhteistyökumppaneita, oon saanut olla esiintymässä lukuisissa eri juhlissa ja tapahtumissa ja levittänyt iloa omalla tavallani, ja toivottavasti saan vielä pitkään.

Uudet lukiat, ja muut tänne eksyneet! Käykääpäs lukemassa, tuo bannerin alta löytyvä Jerzu? osio, jos haluat tietää minusta lisää.

Tässäpä vielä tällainen aikajana mun 2015 alkuvuoden kohokohdista.


 Tammikuu

Hauholan Helmimarkkinoiden ennakkojuttu Koti Kajaannissa 31.1.2015

 Helmikuu

Iltalehti 1.2.2015

Ylen Aamu-tv 19.2.2015 Ft: Sanna Ukkola
Mä ja ihana Meikkaaja/maskeeraaja Ansku Eriksson Ylen backstagella 19.2.2015

Maaliskuu

Ben Nyen meikit käyttööni ->

 Huhtikuu


Riitta Vaaran Siveltimet käyttööni

 Toukokuu

Vierailevana esiintyjänä Marko Vainion Divet shown 10v juhlassa savoy-teatterissa 9.5.2015
"Otetaanko selfie"- Vicky Rosti @ Savoy-teatterissa 9.5.2015

 Heinäkuu

3.7 Kainuun Musiikkijuhlilla näin Paula Koivuniemen ensimmäisen live esiintymisen
Että tällaine uusi aloitus. Olkaapa kuulolla postauksien suhteen, ja käykääpä tykkäämässä Jerzubloggaa-Facebook sivusta, niin pysytte meiningissä mukana. Nähdään pian!
                                        <3:llä    Jerzu

1 kommentti: